Apmeklētāju pieņemšanas centrs
Drukāt

Apmeklētāju pieņemšanas centrā tiek nodrošināti šādi pakalpojumi: - ar pašvaldības pakalpojumiem saistīto dokumentu (tai skaitā iesniegumu, priekšlikumu, sūdzību u.c.) iesniegšana un izsniegšana;
- elektroniski iesniegto dokumentu pieņemšana un izsniegšana;
- dzīvesvietas deklarēšanas jautājumi;
- apmeklētāju konsultēšana un informēšana ar pašvaldības pakalpojumiem saistītos jautājumos;
- pierakstīšanās pieņemšanai pie pašvaldības vadības un speciālistiem.
Apmeklētāju pieņemšanas centra telpās atrodas arī kase.
Apmeklētāju pieņemšanas centrs strādā bez pusdienu pārtraukuma un ir atvērts:
- pirmdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00,
- otrdienās no plkst.8.00 līdz 18.00,
- piektdienās no plkst.8.00 līdz 16.00.
Šāds ir arī kases darba laiks, izņemot to, ka kasei katru dienu no plkst.12.00 līdz 13.00 ir pusdienu pārtraukums.
Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centra tālrunis ir 65071160.
Laipnu gaidīti Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā!
Atpakaļ