Pašvaldība
Izsludina atkārtotu konkursu uz Ogres novada būvvaldes jurista amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē;
  • profesionālā darba pieredze jurista amatā (priekšrocība darba pieredzei pašvaldībā, būvvaldē vai valsts pārvaldē un vēlams ar būvniecības procesu, nekustamo īpašumu un īpašuma tiesībām saistītajā jomā);
  • praktiskā pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē vismaz divi gadi;
  • reglamentējošo normatīvo aktu būvniecības un īpašuma tiesību jautājumos pārzināšana;
  • prasme vienlaicīgi analizēt liela apjoma informāciju;
  • prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē;
  • spēja atbildīgi un patstāvīgi plānot, organizēt un veikt jurista pienākumus un noformēt dokumentus atbilstoši lietvedības un būvniecības normatīvo aktu prasībām;
  • prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, Būvniecības informatīvā sistēma u.c.);
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis).

Galvenie amata pienākumi:

  • izskatīt visu veidu būvniecības dokumentāciju, iesniegumus un dokumentus; izskatīt fizisko vai juridisko personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus un saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kompetenci sagatavot lēmumus un sniegt atbildes;
  • nodrošināt būvniecības ieceres un citu publisku apspriešanas procedūru atbilstoši normatīvajam regulējumam;
  • izstrādāt dažādus juridiskus dokumentus (lēmumu projektus, administratīvos aktus, saistošos noteikumus, normatīvos aktus u.c. dokumentus), kā arī izvērtēt citu pašvaldības administrācijas struktūrvienību un pašvaldības iestāžu sagatavotos juridiskos pašvaldības dokumentus;
  • sagatavot un piedalīties Ogres novada domes (turpmāk – Domes) lēmumu projektu izstrādāšanā par būvvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem un tos ziņot Domes sēdēs;
  • juridiski izvērtēt izskatīšanai Domes komiteju sēdēs un domes sēdēs iesniegtos dokumentus par Ogres novada pašvaldības centrālās administrācijas “Ogres novada pašvaldība” Ogres novada būvvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • sniegt atbalstu Ogres novada iedzīvotājiem un Ogres novada pašvaldības speciālistiem par Ogres novada pašvaldības centrālās administrācijas “Ogres novada pašvaldība” Ogres novada būvvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada būvvaldes jurista amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) līdz 2020.gada 17.jūlijam ieskaitot. Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).

Amatam noteikta: 21.amata saime,11.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga no 1000 līdz 1382 eiro).

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšana.