Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai ar Ogres novada pašvaldību iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus

  • e-pasts: ogredome@ogresnovads.lv, nosūtot elektroniski parakstītu dokumentu;
  • sūtot to uz e-adresi;
  • iesniegumu iestādei var iesniegt, izmantojot portālu www.latvija.lv elektronisko pakalpojumu "E-iesniegums iestādei". Šī pakalpojuma ietvaros iesniedzams dokuments, kurā ietverts iestādes kompetencē esošs lūgums, sūdzība, priekšlikums vai jautājums, atbilstoši Iesniegumu likumam;
  • uzdot jautājumu pašvaldībai, aizpildot formu:

Ja dokuments tiek sagatavots brīvā formā, tas ir jānoformulē atbilstoši Ministru kabineta 2005.gada 28.jūnija noteikumiem Nr.473 un jāparaksta ar drošu elektronisku parakstu.

Pašvaldība vienas darbadienas laikā nosūta iesniedzējam paziņojumu par elektroniskā dokumenta saņemšanu uz elektroniskā pasta adresi, no kuras dokuments nosūtīts.