Pašvaldība
Konkurss uz Ogres novada būvvaldes vadītāja vietnieka, arhitekta amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs vai projektu vadībā;
  • praktiskā darba pieredze projektu ar inženiertehnisku komponenti (ielu būvniecība, energoefektivitātes pasākumi u.c.) vadībā;
  • vēlama pieredze projektu pieteikumu ar ārējā finansējuma piesaisti izstrādē un atskaišu kontrolējošajām iestādēm sagatavošanā;
  • augsta saskarsmes kultūra, labas komunikāciju un sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību;
  • prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, PowerPoint, Interneta vide u.c.);
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe), vēlamas vienas svešvalodas zināšanas (“B” līmenis);
  • atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte, spēja publiski uzstāties un argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības;
  • labas komunikācijas prasme, spēja saprasties, uzklausīt citus, analizēt un risināt konfliktsituācijas, saglabāt konfidencialitāti un toleranci, vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas Ogres novada kopējā attīstībā.

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt sarežģītus, apjomīgus ielu infrastruktūras un citus projektus ar inženiertehnisko komponenti;
  • uzraudzīt noslēgto līgumu izpildi;
  • plānot darbu izmaksas un projekta posmu nepieciešamos resursus, kā arī kontrolēt to atbilstību attiecīgajiem būvprojektiem apstiprinātajiem budžetiem;
  • sagatavot projektu atskaites un citu projektu dokumentāciju;
  • izstrādāt projektu pieteikumus ārēja finansējuma piesaistei;
  • sagatavot projektu dokumentāciju publisko iepirkumu organizēšanai, atskaitēm kontrolējošajām iestādēm u.c.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Infrastruktūras veicināšanas nodaļas galvenā speciālista ielu infrastruktūras jomā amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2020.gada 17.jūlijam. Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).

Amatam noteikta: 20.amata saime, 12.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga no 1200 līdz 1647 euro).

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.