Ogres novada pašvaldība

Ogres novada pašvaldības dome 2021. gada 16. decembrī pieņēma saistošos noteikumus Nr. 35/2021 “Par sociālās palīdzības pabalstiem”. Tie tika izdoti saskaņā ar likumu “Par pašvaldībām”, kas 2023. gada 1. janvārī zaudēja spēku. Tā kā saistošo noteikumu viens no tiesiskiem pamatojumiem ir likums “Par pašvaldībām”, Ogres novada pašvaldības domei ir jāizdod jauni saistošie noteikumi.

Sagatavots saistošo noteikumu projekts “Par sociālās palīdzības pabalstiem”, kurā papildināta XIII. nodaļa “Pabalsts krīzes situācijā” ar 87. punktu, nosakot Ogres novada pašvaldības domes tiesības ar lēmumu, izvērtējot katru situāciju atsevišķi, palielināt 83.2. apakšpunktā noteikto pabalsta apmēru, ņemot vērā Ogres novada pašvaldības budžeta iespējas.

Saistošo noteikumu projektā veikti redakcionāli labojumi, kas būtiski nemaina pabalstu saņemšanas nosacījumus, apmērus un pabalstu saņēmēju loku, saglabājot saistošo noteikumu Nr.35/2021 “Par sociālās palīdzības pabalstiem” piemērošanas kārtību.

Saskaņā ar Pašvaldību likuma 46. panta trešo daļu saistošo noteikumu projektu un tam pievienoto paskaidrojuma rakstu, pašvaldības nolikumā noteiktajā kārtībā publicē pašvaldības oficiālajā tīmekļvietnē sabiedrības viedokļa noskaidrošanai, paredzot termiņu, kas nav mazāks par divām nedēļām. Saņemtos viedokļus par saistošo noteikumu projektu pašvaldība apkopo un atspoguļo šo noteikumu projekta paskaidrojuma rakstā.

Viedokļus un priekšlikumus par saistošo noteikumu projektu rakstveidā var iesniegt līdz 2024. gada 2. aprīlim:

  • Ogres novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 33, Ogrē; Ogres novada pašvaldības administratīvajā teritorijā esošajos Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC);
  • elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: ogredome@ogresnovads.lv.