Ogres novada pašvaldības dome 2023.gada 31.augustā pieņēma lēmumu “Par telpu nomu Ogres novada pašvaldības policijas darba nodrošināšanai”, lemjot organizēt piedāvājumu atlasi telpu nomai Ogres novada pašvaldības policijas darbības nodrošināšanai, uzdodot Ogres novada pašvaldības mantas novērtēšanas un izsoles komisijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizēt telpu nomas atlasi, t.sk. izvērtēt iznomāšanas pretendentu piedāvājumus un pieņemt lēmumu par atlases rezultātiem.
Nomnieks
Ogres novada pašvaldība
Reģistrācijas Nr. 90000024455
juridiskā adrese: Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001
elektroniskā adrese: ogredome@ogresnovads.lv
Kontaktpersona: …, tālr. …, e-pasts: … .
Nomas objekta vēlamā atrašanās vieta:
Ogres valstspilsētas teritorija (pielikumā shematisks attēlojums kartē)
Nomas objekta lietošanas mērķis:
Ogres novada pašvaldības policijas darbības nodrošināšana
Paredzamais nomas līguma termiņš:
12 gadi
Nepieciešamā platība:
Telpu kopējai platībai jābūt vismaz 350 m², tostarp:
- 2 telpas personu atskurbināšanai,
- medmāsas darba telpa,
- telpa dežūrdaļas ar video novērošanas centru vajadzībām,
- telpa ieroču uzglabāšanai (vismaz 5m2 platībā),
- īslaicīgās aizturēšanas telpa,
- noliktavas telpa,
- arhīva telpa,
- 3 darbinieku atpūtas un pārģērbšanās telpas,
- 8 telpas ar iespēju izvietot aptuveni 12 darba vietas.
Vēlamais nekustamā īpašuma tehniskais stāvoklis:
Telpu nomas uzsākšanas brīdī telpu tehniskajam stāvoklim jābūt atbilstošam tūlītējai izmantošanai bez kapitālā remonta nepieciešamības nomas līguma darbības laikā, telpām jābūt lietošanas kārtībā.
Visām pašvaldības policijas darba nodrošināšanai nepieciešamajām telpām jāatrodas vienā ēkā.
Citas prasības, tai skaitā specifiskās prasības telpām:
Ēkai jābūt nodrošinātai ar:
- atbilstošu infrastruktūru (elektrība, apkure, ūdens, kanalizācija);
- ēkas energoefektivitātes atbilstība vismaz B klasei;
- ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu;
- ugunsdrošības sistēmu, trauksmes apziņošanas sistēmu un evakuācijas izejām;
- atsevišķa nomniekam pieejama un administrējama piekļuves kontroles sistēmas sadaļa;
- pilnvērtīgi nodrošinātu vides pieejamību koplietošanas telpām un nomnieka telpām;
- atbilstošu apgaismojumu;
- dušas telpām un ģērbtuvēm;
- sanitāriem mezgliem (ja ēka vairākos stāvos - katrā stāvā dalīti vīriešu/sieviešu);
- nokļūšanu uz visām nomnieka telpām, t.sk. uz dežūrdaļu un videonovērošanas centru, neizejot no ēkas;
- velo novietnēm klientiem pēc iespējas tuvāk ieejai;
- dežūrdaļai un videonovērošanas centram jābūt 1.stāva līmenī ar atsevišķu ieeju no ielas;
- medmāsas darba telpa jābūt nodrošinātai ar ūdensvada un kanalizācijas pievadu;
- arhīva telpām jābūt nodrošinātām ar atbilstošu pamatni un nestspēju, lai var izvietot dokumentu mobilos plauktus;
- rezervētu autostāvvietu skaits nomniekam (ne mazāk kā 10 gab.);
- iespēja apmeklētājiem novietot automašīnu stāvvietā pie ēkas;
- jābūt optiskajiem ievadiem ēkā nodrošinot iespēju pieslēgt centrālajam komunikāciju mezglam (atsevišķa telpa) un ar iespēju savienot ar komunikāciju mezgliem nomnieka telpās vai jābūt iespējai pievilkt un pieslēgt savu optikas tīklu;
- jābūt “24/7” piekļuvei komunikāciju mezgla telpai;
- izbūvējot lokālo datortīklu katrai darba vietai jānodrošina 2 pieslēgvietas;
- jābūt iespējai izvietot savus komunikāciju mezglus slēgtās telpās.
Piedāvājumu iesniegšanas termiņš: 20 (divdesmit) darba dienu laikā no nomas sludinājuma publicēšanas Ogres novada pašvaldības tīmekļa vietnē www.ogresnovads.lv
Informatīva atsauce uz noteikumiem
Sludinājums sastādīts un vēlamā nomas objekta piedāvājumu atlase tiek organizēta saskaņā ar Ministru kabineta 2013.gada 29.oktobra noteikumiem Nr.1191 „Kārtība, kādā publiska persona nomā nekustamo īpašumu no privātpersonas vai kapitālsabiedrības un publicē informāciju par nomātajiem un nomāt paredzētajiem nekustamajiem īpašumiem”.
Nomas piedāvājumu iesniegšanas kārtība
Piedāvājumi noformējami atbilstoši Ministru kabineta 2013.gada 29.oktobra noteikumiem Nr.1191 „Kārtība, kādā publiska persona nomā nekustamo īpašumu no privātpersonas vai kapitālsabiedrības un publicē informāciju par nomātajiem un nomāt paredzētajiem nekustamajiem īpašumiem” prasībām:
Iznomāšanas pretendenta piedāvājums
|
Nr. |
Pieprasītā informācija |
Iznomāšanas pretendenta sniegtā informācija |
|
1. |
Fiziskas personas vārds, uzvārds, personas kods, deklarētās dzīvesvietas adrese, oficiālā elektroniskā adrese (ja ir aktivizēts tās konts) vai elektroniskā pasta adrese (ja ir) un tālrunis, juridiskas personas (arī personālsabiedrības) nosaukums (firma), reģistrācijas numurs, juridiskā adrese, oficiālā elektroniskā adrese (ja ir aktivizēts tās konts) vai elektroniskā pasta adrese (ja ir) un tālrunis |
|
|
2. |
Iznomāšanas pretendenta pārstāvja vārds, uzvārds, personas kods (ja ir), elektroniskā pasta adrese (ja ir) un tālruņa numurs |
|
|
3. |
Nekustamā īpašuma adrese, kadastra numurs, platība un lietošanas mērķis, pievienojot nekustamā īpašuma atrašanās vietas aprakstu |
|
|
4. |
Nekustamā īpašuma apraksts, tai skaitā ēkas energoefektivitātes rādītāji, klase un informācija par ēkas atbilstību Ēku energoefektivitātes likuma 4. pantā noteiktajām energoefektivitātes minimālajām prasībām (pievienojot ēkas energosertifikātu vai pagaidu energosertifikātu, kas reģistrēts būvniecības informācijas sistēmā), informācija par nekustamā īpašuma tehnisko stāvokli (pievienojot fotoattēlus), telpu plānojums un cita informācija, kas var raksturot piedāvāto nomas objektu |
|
|
5. |
Apliecinājums, ka nepastāv tiesiski šķēršļi nekustamā īpašuma iznomāšanai vai nodošanai apakšnomā, ja attiecināms |
|
|
6. |
Informācija par nekustamā īpašuma kopējām faktiskajām izmaksām iepriekšējā periodā, kas nav mazāks par 12 mēnešiem |
|
|
7. |
Informācija par nekustamā īpašuma kopējām plānotajām izmaksām nākamajam periodam, kas nav mazāks par 12 mēnešiem, tai skaitā: |
|
|
7.1. |
nomas maksas apmērs, norādot viena kvadrātmetra izmaksas mēnesī, un apsaimniekošanas pakalpojumu izdevumus (ieskaitot šīs tabulas 7.2.; 7.3.; 7.4. un 7.5.punktos norādītās izmaksas). |
Nomas maksa par 1 m2 mēnesī ______ EUR bez PVN. Kopējā nomas maksa mēnesī ______ EUR bez PVN |
|
7.2. |
apsaimniekošanas (pārvaldīšanas) pakalpojumu izmaksas, kas ir saistītas ar iznomātajām telpām, pievienojot nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pasākumu plānu. |
Apsaimniekošanas maksa par 1 m2 mēnesī ______ EUR bez PVN. |
|
7.3. |
komunālo pakalpojumu izmaksas |
___ EUR bez PVN |
|
7.4. |
kapitālieguldījumi, ja tādi ir nepieciešami |
___ EUR bez PVN |
Piedāvājums jāiesniedz slēgtā aploksnē, uz kuras norādīts:
- adresāts - Ogres novada pašvaldības mantas novērtēšanas un izsoles komisija,
- atsauce – Telpu nomas piedāvājums Ogres novada pašvaldības policijas darbības nodrošināšanai,
- iznomāšanas pretendenta nosaukums, kontaktinformācija.
Visiem piedāvājumā ietvertajiem materiāliem jābūt cauršūtiem, sanumurētiem, ar pievienotu satura rādītāju.
Piedāvājumā iekļaujama visa sludinājumā norādītā informācija, kā arī cita informācija, ko Iznomāšanas pretendents uzskata par nepieciešamu sniegt lēmuma pieņemšanai.
Piedāvājums jāsagatavo latviešu valodā vienā eksemplārā.
Nomas piedāvājuma iesniegšanas vieta:
Ogres novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 33, Ogrē, Ogres nov.
Piedāvājumu izvērtēšana un pretendenta izvēle
Saņemtos pretendentu piedāvājumus apkopo un lēmumu par piedāvājumu atlases rezultātu pieņem Ogres novada pašvaldības mantas novērtēšanas un izsoles komisija 2 nedēļu laikā pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām.
Izvērtējot piedāvājumus, Komisija ņem vērā šādus nosacījumus:
- sludinājumā publicētajām Pašvaldības policijas prasībām funkcionāli atbilstošākās telpas;
- telpu tehniskā stāvokļa atbilstība nomas sludinājumā publicētajām prasībām;
- telpu zemākās kopējās gada nomas un uzturēšanas izmaksas;
- pārcelšanās izmaksas un izmaksas par telpu pielāgošanu Pašvaldības policijas darba nodrošināšanai nepieciešamajām prasībām.