Ogres novada pašvaldība kā sadarbības partneris piedalās Valsts digitālā attīstības aģentūras Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna investīcijas 2.1.2.1.i “Centralizētas platformas, sistēmas un kopīgie pakalpojumi 2.kārta” projekta Nr. 2.1.2.1.i.0/2/24/I/CFLA/003 “Atvieglojumu pārvaldības pakalpojuma pilnveide un ieviešanas atbalsts” īstenošanā.
Projekta mērķis: ieviest pašvaldību pārvaldīto atvieglojumu pakalpojumu grozu iedzīvotājiem, izmantojot Atvieglojumu vienotās informācijas sistēmas (turpmāk – AVIS) kā koplietošanas platformu, nodrošinot atvieglojumu iedzīvotājiem centralizētu un harmonizētu pārvaldību.
Sadarbības partneri projektā, ar kuriem noslēgti līgumi, un tiem piešķirtais finansējums:
- Ogres novada pašvaldība – 974 219,40 EUR;
- Jelgavas valstspilsētas pašvaldība – 53 820,80 EUR;
- Rēzeknes novada pašvaldība – 477 962,10 EUR;
- Liepājas valstspilsētas pašvaldība – 302 500,00 EUR;
- Siguldas novada pašvaldība – 363 000 EUR;
- Aizkraukles novada pašvaldība – 61 564,80 EUR.
Projekta ietvaros Sadarbības partneri pilnveidos IKT risinājumus un veiks to integrāciju ar AVIS, nodrošinot savas pašvaldības iedzīvotājiem pakalpojumu pieejamību ar atvieglojumiem, t.sk.:
Ogres novada pašvaldība izstrādās atkalizmantojumu risinājumu – Ēdināšanas pakalpojuma uzskaites risinājuma izstrāde un integrācija ar AVIS; Iedzīvotāju digitālo un fizisko identifikācijas līdzekļu datu apmaiņas ar AVIS risinājuma integrācijas risinājuma ieviešana.
Kā arī Projekta ietvarā Ogres novada pašvaldība veiks integrāciju ar AVIS Pašvaldības izsniegto identifikācijas līdzekļu pārvaldības portāla integrācija ar AVIS; AVIS un pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas lietojumprogrammas integrācijas risinājuma ieviešana;
Projektā sasniedzamie rādītāji:
- Vismaz 10 pašvaldību iedzīvotāji iegūst atvieglojumus, izmantojot AVIS platformu;
- Visas - 43 - Pašvaldības izmanto AVIS platformu vismaz vienam pakalpojumam.
Projekta ieguvumi:
- Iedzīvotājiem ir iespēja bez sociālo statusu apliecinošu izziņu, apliecību u.c. dokumentu uzrādīšanas (ātrāk, ērtāk un drošāk) saņemt vairāk kā vienu pašvaldības pakalpojumu ar atvieglojumu;
- Ieviesta valstī vienota pieeja atvieglojumu pārvaldības procesa organizēšanai, nodrošinot iespēju veikt efektīvu un caurskatāmu atvieglojumu administrēšanu visās Latvijas pašvaldībās.
Projekta budžets: 2 901 500 EUR, no kā Atveseļošanas fonda plāna finansējums 2 450 000 EUR un valsts budžeta finansējums 451 500 EUR PVN segšanai.
Projekta sākums: 2025. gada 31. janvāris.
Projekta beigas: 2026. gada 31. maijs.
Projekta kontaktpersona:
Andris Skraucis
projekta vadītājs
29248214
andris.skraucis@mobilelinepv.com