Ogres novada pašvaldības aģentūra “Ogres komunikācijas” organizē tās valdījumā nodotā pašvaldības īpašuma, centrālās ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, t.sk., tīklu, ar tiem funkcionāli saistīto sūknētavu un attīrīšanas iekārtu pārvaldīšanu, organizē pašvaldības peldbaseina “Neptūns” darbību un attīstību, kā arī īsteno citus pašvaldības un starptautiskos projektus un programmas.
Pašvaldība aicina darbā atbildīgu, enerģisku, ar iniciatīvu un uzņēmību apveltītu cilvēku, kurš būtu gatavs atbildēt par aģentūras darbības plānošanu un koordinēšanu, attīstības plānu un stratēģisku mērķu īstenošanu atbilstoši pašvaldības mērķiem, efektīvu komandas vadīšanu un motivēšanu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai inženierekonomikā;
- darba pieredze iestādes vadītāja amatā ne mazāk kā trīs gadi;
- normatīvo aktu pārzināšana un spēja izmantot ikdienas pienākumu veikšanai amatam atbilstošā jomā;
- ļoti laba izpratne par amata pienākumu izpildi, finanšu plānošanu un pārvaldi;
- ļoti labas saskarsmes spējas, komunikācijas un argumentācijas prasmes;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe), vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt pašvaldības aģentūras darbu atbilstoši valsts pārvaldes principiem un pašvaldības noteiktajiem mērķiem;
- izstrādāt pašvaldības aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas un budžeta projektu un iesniegt to apstiprināšanai pašvaldības domei;
- nodrošināt pašvaldības aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas, budžeta un kārtējā gada darba plāna izpildi;
- sniegt pašvaldības domei vai tās pilnvarotajai amatpersonai pārskatu par pašvaldības aģentūras vidēja termiņa darbības stratēģijas un kārtējā gada darba plāna izpildi;
- sniegt pašvaldības domei un tās pilnvarotajai amatpersonai nepieciešamo informāciju un priekšlikumus pašvaldības aģentūras darbības jautājumos;
- nodrošināt aģentūras darba procesu optimizāciju un risku vadību;
- pilnveidot klientu efektīvas apkalpošanas kvalitātes standartus un nodrošināt to ievērošanu aģentūras darbā;
- veikt citus uzdevumus, kas noteikti pašvaldības darbību reglamentējošos normatīvajos aktos;
- atbildēt par pašvaldības aģentūras finanšu līdzekļu racionālu izlietošanu atbilstoši veicamajiem pārvaldes uzdevumiem.
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
- vīzija par Ogres novada pašvaldības aģentūras „Ogres komunikācijas” darbības organizēšanu normatīvajos aktos un iestādes nolikumā noteikto funkciju izpildei un iespējamiem pakalpojumu apjoma un kvalitātes pilnveidošanas pasākumiem, aģentūras attīstības iespējām (brīvā formā līdz divām A4 lapām).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada pašvaldības aģentūras „Ogres komunikācijas” direktora amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai iesniegt personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2020.gada 7.februārim. Tālrunis uzziņām 65068762 vai 65071166 (Personālvadības nodaļa).
Amatam noteikta: 1.amata saime,14.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga no 1600 līdz 2264 eiro).
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.