Konkurss uz vakanto Nekustamo īpašumu pārvaldes nodaļas jurista amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, jurista kvalifikācija, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim;
  • profesionālā darba pieredze jurista amatā (priekšrocība darbiniekam, kuram ir darba pieredze pašvaldībā vai valsts pārvaldē un vēlams jomā, kas saistīta ar zemes un telpu nomu, īpašumtiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā un citiem ar nekustamajiem īpašumiem saistītajiem jautājumiem);
  • vēlama darba pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un informācijas sistēmām (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, elektroniskās tabulas, valsts datu sistēmas e-pasts un internets);
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
  • labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas spējas, vēlme mācīties un pielietot iegūtās zināšanas Ogres novada kopējā attīstībā.

Galvenie amata pienākumi:

  • izstrādāt pašvaldības vārdā slēdzamo līgumu projektus, izskatīt, juridiski izvērtēt un saskaņot līgumu projektus, kuros viena no līgumslēdzējpusēm ir pašvaldība, par amata kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • atbilstoši līguma veidam, nodrošināt zemes nomas līgumu, ēku, būvju, dzīvokļu nomas līgumu, kā arī līgumu darījumiem ar nekustamo īpašumu, kuros viena no līgumslēdzējpusēm ir pašvaldība vai īpašums pieder, piekrīt pašvaldībai, reģistrāciju informatīvajās sistēmās;
  • sniegt juridiskas konsultācijas pašvaldības darbiniekiem un Ogres novada iedzīvotājiem jautājumos, kas saistīti ar pašvaldības nekustamo īpašumu pārvaldību, pašvaldības īpašumtiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā un citiem ar pašvaldības nekustamajiem īpašumiem saistītajiem jautājumiem, kā arī sniegt atzinumus šajos jautājumos;
  • juridiski izvērtēt pašvaldības domes komiteju sēdēs un domes sēdēs izskatīšanai iesniegtos dokumentus to sagatavošanas stadijā par amata kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • piedalīties un ziņot pašvaldības domes un tās komiteju sēdēs par amata kompetencē esošajiem jautājumiem.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Nekustamo īpašumu pārvaldes nodaļas jurista amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai iesniegt personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2020. gada 24. janvārim. Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).

Amatam noteikta: 21.amata saime,10.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga no 900 līdz 1287 eiro).

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.